Physical Address
304 North Cardinal St.
Dorchester Center, MA 02124
Physical Address
304 North Cardinal St.
Dorchester Center, MA 02124
A szájhagyomány erejéről már biztosan hallottál, de erről nem lehet eleget beszélni. Egyrészt az egyik legjobb és legtermészetesebb módja, hogy egy vállalkozás fejlődjön, ajánlás útján lehet nagyot nőni. Nincs ez másképpen sem egy fogorvosi rendelő esetében sem.
Egészségügyi rendelőkben azt a tanácsot szoktuk adni, hogy az üzleti menetben be kell építeni az értékelések gyűjtésének a folyamatát. Pl.: foglaláskor a páciensnek meg kell adnia a nevét, telefonszámát és e-mail címét, ezek az alap információk a foglalt időponton kívül.
Ha már birtokunkban van az e-mail címe, akkor kezelés után tudunk neki e-mailt is küldeni, többek között megkérdezhetjük tőle, hogy mennyire értékelné a kapott szolgáltatást. Amennyiben pozitív az értékelése, már meg is oszthatjuk vele a Google profilunk elérhetőségét.
De mi van akkor, ha azt mondom, hogy van egy olyan lehetőség is, ami automatikusan szállítja a Google értékeléseket? Nem kell kérni, csupán egy termékről van szó, amit ki kell helyezni a recepciós pult környékére és már a páciens le is adhatja az értékelést?
Az a tapasztalatunk, hogy a véleménykérés az egyik legutolsó prioritás az egészségügyi intézményekben, pedig rendkívül hasznos, pláne abban az esetben, ha folyamatosan szeretnénk, hogy csörögjön a telefonunk.
Az általunk leginkább kedvelt okos Google értékelésgyűjtő termék az a sticker, ami kemény borítással rendelkezik és könnyen felragaszthatjuk a recepciós pultra és futószalagon szállítja a Google értékeléseket, anélkül, hogy ezzel nekünk feladatunk lenne.
A gyakorlatban ezt úgy kell elképzelni, hogy a páciens a telefonját a stickerhez érinti, aminek a hatására a telefonján megnyílik a Google profilunk értékelési oldala. Innentől kezdve pedig a páciens boldogan és gyorsan leadhatja az értékelését, úgy, hogy nekünk még kérnünk sem kellett.
Ezen kívül vannak még különböző eszközök, ilyen a kártya, tábla és a kulcstartó. Szinte az összes terméket be tudjuk építeni a folyamatokba. A kártyához választhatunk egy nyakba akasztót is kártyatokkal, amit a kezelő orvos magánál tarthat és a kezelés végén, de még a fizetés előtt megkérheti a vendéget, hogy értékelje a rendelőt a Google-on. Érdemes több eszközt is vásárolnunk, a különböző termékek jól kiegészítik egymást.
Javaslunk a sticker mellé még egy táblát is, aminek a mérete A5-ös és jól is néz ki és elfér bármilyen pulton, magára vonzza a figyelmet és értékelésre buzdítja a beteget. Szerintünk kár elmenni az ilyen lehetőségek és termékek mellett.
Mint minden marketinges folyamatot érdemes mérni is, ha a SocialCard megoldásait választjuk, akkor ingyenesen elérhető náluk egy statisztikai rendszer, amin keresztül monitorozhatjuk a leolvasási számokat. Ami azért jó, mert mérni tudjuk az egyes termékek használatát, illetve ha a munkatársakat beoktattuk a használatára a termékeknek, akkor számon is tudjuk tőlük kérni.
Ha csak minden nap 2 értékelést szereztünk, akkor nagyban segítettük a folyamatos ajánlások érkezését, ugyanis az emberek olyan rendelőt választanak, ahol az értékelések folyamatosan és frissek. Ezt a Google is nagyban értékeli, szóval ne menjünk el mellette szó nélkül.
A tapasztalatunk az, hogy ezeknek a termékek a használatával 30%-kal több pozitív értékelést tudunk szerezni a termékek beüzemelése után, még abban az esetben is, ha a recepciós nem hívja fel a figyelmet az értékelések gyűjtésére. Kár lenne kihagyni.
Te már beépítetted a folyamataidba az értékelések gyűjtését?